* طراح : محمد صابر شیخ رضایی :: / 2020 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei

* در روزهای آغازین بهمن ماه همزمان با نمایش مجموعه "گورستان سربازان آمریکایی" در محوطه موزه استکبار ستیزی آبان، تابلوی عریض "جنتلمن های تروریست" نیز به نمایش درآمد.
* این تابلو بازنشر متفاوتی است از اثر "صداقت آمریکایی" که همسو با گرافیکِ اجرایی دیوارنگاره های جدید لانه جاسوسی سابق آمریکا در ایران، که نیمه آبان ماه امسال رونمایی شده بود ارائه شده. استفاده مختص از رنگ های پرچم دو کشور ایران و آمریکا در تنالیته های رنگی این طرح مشهور، از ویژگی های ارائه جدید این اثر می باشد.  مضمون این اثر در همراهی با صحبت های اخیر رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران پس از ترور فرماندهان ارشد ایران و عراق بدست جنایتکاران آمریکایی و شهادت سرداران مجاهد سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و یاران همراه ایشان است.
پس از شهادت سردار سلیمانی و صحبت های اخیر ترامپ درباره فشار بین المللی بر ایران برای ورود به میدان مذاکره با ایالات متحده و اعمال محدودیت ها و تحریم های جدید علیه ملت ایران و نیز برخی زمزمه های مسئولین داخلی درباره از سرگیری مذاکرات مجدد با آمریکا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در عبارتی سیاستمداران و سردمداران آمریکایی را اینگونه توصیف کردند: «آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند.»

پیشتر رهبر انقلاب در دیدار غیر رسمی دی ماه سال به طرح های "صداقت آمریکایی" پرداختند و ضمن تجلیل از این اثر بیان داشتند: "خدا ان شاء الله شماها را حفظ کند و تأییدتان کند و کار با ارزشتان را ان شاء الله در چشم های همه شیرین کند، چون بعضی ها واقعاً قدر نمی دانند.
همین "صداقت آمریکایی" که شماها درست کردید خیلی خوب بود، منتها بعضی از خود ماها نگذاشتیم این کار بگیرد و الّا اگر چنانچه این انجام می گرفت خیلی چیز جالبی بود، هنوز هم البته وقتش نگذشته... حالا دیگر همه فهمیدند صداقت آمریکایی را."

* بخشی از بیانات منتشر شده در نشریه مسیر | پیش‌شماره اول و دوم (ویژه بهمن و اسفند