{طرح ها در ادامه مطلب}

*مقطع دانشجویی و دانشگاه و اون دفتر و دستک ها برای بچه های رشته های هنر،هم یه فرصته برای یادگیری یا انجام تجربیات نو از آموخته های قبلی و هم یه تهدید برای تنبلی و وِل معطلی ابدی! آثار زیر مربوط میشه به ده سال پیش! عمری به عمرِ نسیمی که همین امروز صبح از روی غنچه توی گلدون لب پنجره بعضی هامون وزید!

*بد نمی بینم شما در نظاره تجربیات تصویری ده سال پیشم(1383-84) در کلاس کارگاه تصویرسازی یک {با محوریت تکنیک ها در هنرِ تصویرسازی} مقطع کارشناسی در دانشکده هنر دانشگاه شاهد به هدایت "استاد پرویز اقبالی" شریک کنم..البته من اکثر این تکنیک ها رو در مقطع پیش دانشگاهی هنرستان هنرهای تجسمی پسران از حوصله فراوان "استاد پژمان رحیمی زاده" یاد گرفته بودم و تایم های کلاس در دانشگاه همون فرصت مجدد بود برای من در بریز و بپاش قلم مو و رنگ و.. و برون ریز آشفتگی های درون!

*البته دوم اینکه چون آثار معمولا باید در تایم چهار-پنج ساعته کلاس آغاز و به اتمام می رسید و فقط صرف تجربه تکنیک بود معمولا نماهای ذهنی من به کله های نیم رخ و سه رخ منحصر شدند! و استاد خیلی فرمودند:"پسر مث آدم بشین همین کارهای تصویرگرهای دیگه رو با همون تکنیک هاشون کپی کن تا هم چیزی یاد بگیری هم نمره بگیری،من به این دیوونه بازی ها و شلخته بازیا نمره نمیدم!" گوش ندادم و البته خوشحالم و راضی،ولی خب استاد عزیز هم با نمره درخشان 14 به وعده صدقش عمل کرد.

 

*تصویرگر: محمد صابر شیخ رضایی :: Illustrator: M.Saber Sheykh Rezaei