هوالخلاق

محمد صابر شیخ رضائی متولد ١٣٦٤ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک از هنرستان هنرهای تجسمی پسران و کارشناسی ارتباط تصویری از دانشکده هنر دانشگاه شاهد و از فعالانِ جوانِ طراحی گرافیک، تصویرسازی وعکاسی است.
کسب عناوین برترِ بیش از پنجاه رقابت هنری ملی و بین المللی، حضور در بیش از یکصد و پنجاه نمایشگاه و جشنواره رقابتی از سال ١٣٨٠ تا کنون، هنرمند مدعو و صاحب آثار در بیش از چهل رویداد ملی و بین المللی، یکی از ۲۵ جوان موفق استان تهران در جشنواره قابی برای جوانی (سال١٣٨٧- مرکز همایش های صدا و سیما) و حضور در جمع پنج برگزیده نهایی هفته هنر انقلاب اسلامی (سال ١٣٩٨ - حوزه هنری)، از افتخارات اوست.

طراحی، کارگردانی و مدیریت هنری ده ها کمپین و پروژه تبلیغات فرهنگی در سطح ملی و منطقه ای و بین المللی، همکاری با ناشران و رسانه های مطبوعاتی چاپی و الکترونیکی، تدریس هنر در مراکز آموزشی و آموزش عالی تهران، مربی و اداره بیش از چهل کارگاه آموزشی طراحی گرافیک (پوستر،تایپوگرافی و تصویرسازی، گرافیک محیطی) و ارزشیابی و داوری آثار بیش از چهل رویداد و رقابت هنری؛ از دیگر فعالیت های اوست.

 

هوالخلاق

محمد صابر شیخ رضائی متولد ١٣٦٤ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک از هنرستان هنرهای تجسمی پسران و کارشناسی ارتباط تصویری از دانشکده هنر دانشگاه شاهد و از فعالانِ جوانِ طراحی گرافیک، تصویرسازی وعکاسی است.

کسب عناوین برترِ بیش از پنجاه رقابت هنری ملی و بین المللی {جشنواره هنرهای معاصر اسلامی، جشن تصویر سال، دوسالانه بین المللی گرافیک جهان اسلام، دوسالانه جهانی پوستر تهران، مسابقه جهانی هنر،ورزش،المپیک، جشنواره پوستر پایداری، سوگواره هنرعاشورایی، جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان و ...} | حضور در بیش از یکصد و پنجاه نمایشگاه و جشنواره رقابتی از سال ١٣٨٠ تا کنون | هنرمند مدعو و صاحب آثار در بیش از چهل رویداد ملی و بین المللی {جشنواره بین المللی هنر مقاومت، طراحی نشان فیلم سینمایی محمد رسول الله، جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر،کارگاه پوستر وحدت، سالانه تایپوگرافی اسماء الحسنی و ...} | یکی از ۲۵ جوان موفق استان تهران در جشنواره قابی برای جوانی (سال ١٣٨٧- مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما ) و حضور در جمع پنج برگزیده نهایی هفته هنر انقلاب اسلامی ( سال ١٣٩٨-حوزه هنری)، از افتخارات اوست.

طراحی، کارگردانی و مدیریت هنری ده ها کمپین و پروژه تبلیغات فرهنگی در سطح ملی و منطقه ای و بین المللی، همکاری با ناشران و رسانه های مطبوعاتی چاپی و الکترونیکی، تدریس هنر در مراکز آموزشی و آموزش عالی (دانشگاه صدا و سیما، پردیس هنرهای زیبا، مرکز آموزش هنر اسلامیمربی و اداره بیش از چهل کارگاه آموزشی طراحی گرافیک (پوستر،تایپوگرافی و تصویرسازی) و ارزشیابی و داوری آثار بیش از چهل رویداد و رقابت هنری {نمایشگاه بین المللی جهان عاری از خشونت، جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا، نمایشگاه حروف نگاری اسماءالحسنی، کارگاه بین المللی پوستر وحدت، سوگواره هنر عاشورائی، رویدادهای کشوری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و...} ؛ از دیگر فعالیت های اوست.