* سال گذشته در همچنین روزهایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شورای شهر {تهران} صحنه ای شد برای تجلی حماسه سیاسی ملت غیور و صبور ایران.

* تبلیغات چاپی انتخاباتی خود نوعی رسانه سهل الوصول برای نامزدها هستند و بدون در نظر گرفتن بحث طراحی و گرافیک آنها و قوت و یا {معمولا} ضعف های فراوانشون، جایی جز نمایش و جولان در سطوح کنترل نشده و عمومی شهری ندارند و این بی نظمی به شکلی فراگیر به دیوارها هجوم می برند، سطوح شهر بواسطه انبوهِ تبلیغات، خود به رسانه ای مجدد تبدیل می شوند،رسانه ای که اصول و چهارچوب گرافیکی و طراحی آن و تاثیر و تاثـّــُر در آن را هواداران نامزدها،پوستر چسبان ها،موافقان و مخالفان نامزدها و حتی عوامل جوی مانند باد و باران شکل می دهند .. این محصول جدید حاصل تاثیرات و تکه چسبانی {کــُلاژ} های متنوع فـُـرمی و حذف و یا پوشیده شدن بخشی از عناوین و حروف و تصاویر با تصاویر دیگر، گاها حاوی معنایی جدید فارغ از موضوعیت اصلی خویش،می تواند باشد.

* گوشه هایی از این بُرِش های تصویری برای اولین بار در این تارنما به نمایش در می آیند وگفتنی است فارغ از هر نوع گرایش و نگرش لـَه یا علیه سیاسی بوده و ابدا به قصد تخریب یا تضعیف بزرگواران خـَدوم نیست و هدف ثبت تصاویر بر پایه نگاهی گرافیکی بر سطوح و فرم ها و بافت ها و سایر مبانی تصویری بوده و  نیز چه قبل از ثبت اثر و بعد از آن دخل و تصرفی در نماها نشده و نگاره هایی مستند هستند. بخشی از تصاویر گــُـزیده هم به احتمال برداشت های سیاسی خاص و ایجاد حاشیه، از لیست نمایش فایل ها حذف شده اند.

* چـهـل قاب از "تقویم دیواری" خرداد ماه سال 1392:

{تصاویر در ادامه مطلب}

... و در نهایت زحمتی مضاعف برای این بزرگواران خدمتگزار

* ایران من | تهران | خیابان های شهر تهران
* محمد صابر شیخ رضایی/ Photos by: Saber Sheykh Rezaei