سربازان مرگ

* سی و سه سال پیش در چنین روزهایی گروهک تروریستی منافقین (مجاهدین خلق ایران) بلای جان مردمان پاک نهاد این سرزمین شد و در اقدامی انقلابی! و در راستای گسترش هسته های مقاومت خلقی،اعلان جنگ مسلحانه نمود! و تیغِ آتش نفاق و ظلم و کینه را به جان مردم مظلوم دیارمان کشید و زخم هایی عمیق در صفحات تاریخ معاصر ایران بر جا گذاشت.  

{طرح ها در ادامه مطلب}

تروریست12000سرانگشتان رژیمنوگل سوختهمنطقه حفاظت شدهآتش نفاقدست در دست صداممشی مسلحانهقربانیان تروریستگلوله هاخانه عنکبوتسی خرداد 1360سربازان مرگ

* این مجموعه نمایشگاهی در سال 1390 به همت دوستان و اساتید و به لطف حضرت حق در یک روز کاری {شب تا بعد از ظهر!} شکل گرفت و قطعا با توجه به زمان محدود پروژه، توقع آثار بسیار فاخر نمی رفته و بیشتر جنبه آگاهی بخش داشت و در ذیل نمایشگاهی با عنوان شهدا و قربانیان ترور، مشتمل بر عکس های مستند جنایات منافقین و بخشی هم آثار حجمی و پوستر مقاله، در پارک دانشجو {و تا حدودی به سبک و سیاق ساده ی نمایشگاه های خیابانی اوائل انقلاب} به نمایش درآمد و البته بازدید کننده های متنوعی داشت و مورد توجه واقع شده بود.

*البته امر مشتبه نشه خدایی ناکرده! تولید آثار گرافیکی به این راحتی ها هم نیست و دوستان مستحضر هستند که زمانِ مناسب برای ایده پردازی و اجرا، امریست لازم و حیاتی،ولی بالاخره به خاطر حساسیت موضوع و زمان فشرده برای آماده سازی ،که آفت تولیدات فاخر هستند و متاسفانه خاصه ما ایرانی هاست شاید که دقیقه نود برای اجرای ایده یا پروژه ای حاضر می شوند،خلاصه که شکر خدا،تجربه و سرعت عمل در اجرا،به داد رسید.

نخستین نمایشگاه گرامیداشت شهدای ترور

* منبع تصاویر: خبرگزاری مهر/ اشرف طباطبایی ،خبرگزاری فارس/حامد ملک پور