نمایشگاه پوستر | چهل؛پنجاه*هفتاد

طراح: صابرشیخ رضایی ::١٣٩٦ :: 2017 :: Designer:Saber Sheykh Rezaei

  • ٤ / چهل؛پنجاه*هفتاد

نمایشگاه پوسترهاى "محمد صابر شیخ رضائی"

این نمایشگاه شامل گزیده آثارى از این هنرمند جوان با موضوعات فرهنگی، هنری و سیاسی است که طى این سال ها به تناوب در فضاهاى گوناگون حقیقى و مجازى منتشر شده و بخش عمده اى از این آثار مورد اقبال وسیع عموم و همچنین مخاطبان متخصص واقع شده بود و در زمره آثار تحسین برانگیز هنر طراحى گرافیک ایران معاصر و از نمونه هاى موفق پیوند این هنر با مخاطبان میلیونى در اقشار مختلف جامعه ایرانى است.

این مجموعه از ١٢ دى ماه در نگارخانه "اشراق" مشهد مقدس ، به همت و حمایت حوزه هنرى خراسان رضوى به نمایش در می آید.

 

 

افتتاحیه: سه شنبه ١٢ دی ماه ساعت ١٧

زمان نمایشگاه: ١٢ تا ١٩ دی ماه ١٣٩٦

آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه،بین هاشمیه ٢و٢٢، حوزه هنری خراسان رضوی، نگارخانه اشراق

*

محمد صابر شیخ رضایی متولد ١٣٦٤ تهران و محله خیابان ایران است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک از هنرستان هنرهای تجسمی پسران و کارشناسی ارتباط تصویری از دانشکده هنر دانشگاه شاهد و از فعالانِ جوانِ طراحی گرافیک، تصویرسازی وعکاسی است.

کسب عناوین برترِ بیش از چهل رقابت هنری ملی و بین المللی از جمله؛ دوسالانه بین المللی گرافیک جهان اسلام، دوسالانه جهانی پوستر تهران، جشنواره هنرهای معاصر اسلامی، جشن تصویر سال، مسابقه جهانی هنر،ورزش،المپیک، جشنواره پوستر پایداری، سوگواره هنرعاشورایی،جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان،جشنواره بین المللی هنر مقاومت، بخشی از افتخارات اوست.
 وی از سال ١٣٨٢ تا کنون، در بیش از یکصد نمایشگاه به صورت رقابتی یا مدعو، صاحب آثار بوده، گفتنی است او در سال١٣٨٧ در جشنواره قابی برای جوانی، به عنوان یکی از جوان موفق استان تهران در شاخه هنر، انتخاب و معرفی گردید.

طراحی گرافیک و مدیریت هنری ده ها کمپین و پروژه تبلیغات فرهنگی در سطح ملی و منطقه ای و بین المللی، همکاری با ناشران و رسانه های مطبوعاتی چاپی و الکترونیکی، داوری رقابت های طراحی پوستر، تدریس هنر؛ از دیگر فعالیت های اوست.

*لینک خبر / خبرگزاری مهر
*لینک خبر / حوزه هنری خراسان رضوی
*لینک خبر / مرکز هنرهای تجسمی